Klachten

 

Dit zijn de voorwaarden die wij hanteren bij een klacht:

  • Ongebruikte producten die een tekortkoming vertonen worden vergoed of vervangen. Je dient de klacht zo snel mogelijk, maar niet later dan de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst, aan ons kenbaar te maken. 

 

  • Producten die in gebruik zijn genomen en een mankement vertonen kunnen wij na overleg innemen en onderzoeken. Om een klacht in behandeling te nemen hebben we het aankoopbewijs nodig. Na ontvangst zullen we de klacht beoordelen en voorleggen aan de leverancier. In de meeste gevallen komen we binnen enkele dagen met een reactie op de klacht. In sommige gevallen zal het product ter beoordeling worden opgestuurd naar de leverancier. In dat geval komen we binnen 4 weken met een reactie op de klacht. 

 

  • Wanneer een product door zeer intensief of onjuist gebruik versleten is binnen de garantietermijn, komt alle garantie te vervallen. Dit geldt ook indien er aanpassingen zijn gedaan aan het product.  

 

Bent je niet tevreden over een product, laat het ons weten!